elokuuta 17, 2013

HOMOUS

Tän tekstin kirjottaminen on vaikeeta aloittaa. En tiedä mistä aloittasin...Istun Jenna sängyllä ja mietin miten teille lukijoille kirjoittaisin aiheesta nimeltä homous, koska on ihmisiä, jotka on ottanu asian huonosti tai tuomitsevasti.

Oon aavistanu asian jo aika kauan. On tullu monii tilanteita, kun oon alkanu miettii et "oonko ees hetero" tai "onko mulla tunteita jätkii kohtaa" tai "elänkö mä valheessa".En oo halunnu ajatella asiaa tai koskaan kuvitella et oon homo. Oon tosi monessa asiassa ollut pienestä pitäen erillainen, kun monet muut pojat. Halusin et oon ees jossain samanlainen. Aina kun tuli tilanne jossa taas ajatukset tuli mun päähän, halusin heti unohtaa ne. Mua on haukutta paljon homoks ja aina oon kieltäny asian. 

Tänä kesänä tuli se hetki jolloin ymmärsin että mun pitää hyväksyy itseni sellasena ku oon ja olla ylpee siitä! Pelkäsin kumminkin tosi paljon sen kertomista, että oon homo. Pelkäsin et menetän ystäviä tai et mua aletaan haukkuu vielä enemmän...Kaikista mun peloista huolimatta mä halusin olla oma itseni ja kertoa sen kaikille. Multa kysyttiin askis et " ootko homo" ja päätin tällä kertaa vastasta rehellisesti! Vastasin " Olen ja nyt avoimesti". Moni kysyi ja varmisteli asiaa multa, että " ootko oikeesti homo" ootko varmasti homo" ja voin sanoa kaikille kysyjille ja homofoobisille ihmisille ja kaikille, jotka kattoo mua nyt vähä alaspäin kun olen homo, että " Olen homo ja olen oma itseni ja olen todella ylpeä siitä". Toivon, että te ihmiset ja mun ystävät ja läheiset ymmärrätte, että mun luonne ei muutu, vaikka en ole hetero. Kiitos kaikille tuesta mitä ootte antanu, arvostan! 

Oliver♥

14 kommenttia:

  1. Ihana osku <3

    ps sanavahvistukset POIS kommentoinnista!

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä rohkea kun sen julkisesti uskallat myöntää:) nostan hattua sulle!!:)

    VastaaPoista
  3. Oi että osku oot niin ihana kun uskallat olla oma ittes! Oon susta niin ylpee että uskallat erottua joukosta ja tehä niinkun täytyy , oot ihan uskomattoman ihana ja uniikki poika , arvostan sua tosipaljon! <3

    VastaaPoista
  4. Mä huomasin olevani homo 6 luokalla, mut en oikee ajatellu asiaa/halunnu myöntää sitä. Kunnes 9 luokan joululoman lopussa, huomasin olevani ihastunu yhttn poikaan ja myönsin ittelleni sen, no kaverit otti sen onneks hyvin, ei ne ollu edes yllätyneitä :D muille en sanonu/oo sanonu mitään asiasta vaikka oon jo lukiossa, vanhemmat on vähän homofobioita ja oon ihan tyytyväinen ettei ne tiedä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että olet kertonut! Kannattaa muillekin myöntää, ainakin vanhemmilleen tulee itselle paljon parempi olo! Ne hyväksyy asian varmasti ajan myötä.

      Poista
  5. Ite oon jo esikoulusta lähtien ollu bi, ekan kerran silloin ihastuin samaan sukupuoleen.
    Mutta Osku, respektii sulle <3

    VastaaPoista
  6. Minua kiinnostaisi, perheesi ja ystäviesi suhtautuminen? :)

    ja wautsi oot rohkee! Tsemppii!

    VastaaPoista
  7. Siis oo todellaki oma ittes :) oo ylpee ittestäs millane oot. Homoudessa ei todellakaan ole pahaa

    VastaaPoista